AVIZ AMATORILOR DE CHIUL IN GRUP

21.11. 2006

ma trezesc , ca in fiecare dimineata si incep sa injur…..
as da un an din viata mea sa mai dorm inca o ora , dar NU , trebuie sa merg la scoala , ca sa iau parte la orele speciale pe care profesorii din acest liceu stiu prea bine sa le faca interesante …. ajung pe la 8 fara ceva la scoala , vantul sufla prin clasa noastra … in fine se strang , 2, 3, 7, 10,pana la urma ne adunam vreo 16 , aveam Fizica , trebuia sa fim in forta , pe dreaq , stateam si dormeam cu totii , precum stau cocostarcii … in fine , trecea timpul , minutele erau din ce in ce mai dificile , pana la urma se termina ora , si se aude o voce minunata ….

shtttttt , sa auzim

– “BAHHHH , Hai sa plecam de la ore ”

…nu le-au trebuit mult acestor specimene de la mine din clasa , [bineinteles, nu va simtiti ofensati , si eu sunt specimen …] , ca sa zica HAIIIII

in fine , eu nu prea vroiam sa plec , nu cred ca eram singura persoana , dar de …..nu puteam sa ma sacrific si sa raman , am zis , hai ma sa plec si yo ….

zis si facut , pleaca lumea , mai stau vreo 10 min pe la coltul liceului , asteptand sa vad daca se intoarce careva , nu de alta …dar colegii mei au antecedente ….

pana la urma plec si eu ,aaaaaaa eu stau in celalalt capat al orasului , si mai merg si cu un maxi taxi , care , parca mergea in ciuda melcului [vroia sa-i arate ca se poate misca si mai incet decat bietul animal , molusca , sau ce mama lui e]…ajung acasa , si eu pe net ca tot omul , cand vorbind cu o colega ce aflu ca scumpii si dragii mei colegi , s-au intors , …bine nu eram singura care se bucura de situatia aceasta , mai erau vreo 5 care ajunsesera acasa , si isi injurau colegii care s-au intors , de morti ,de raniti , de canari [cunoscatorii stiu] si de ce mai au ei pe acasa…..

in fine , MA INTORC LA SCOALA , pai ce , numai aia sa fie cu MOTZ , sa fiu si eu! ….stau vreo ora linistita , adica ma abtineam …apoi LUCRARE la o materie f dracutza…in fine , pana la urma am stat pana la 3 , alaturi de mintzile sclipitoare de la mine din clasa …..[oricum , am tras si eu cateva injuraturi]

Am scris aceasta povestioara , in scopul prevenirii altor incidente de acest gen .

Cei care vor citi , sper ca intr-o situatie similara cu cea precedenta, sa se astepte LA ORICE , din partea colegilor …si sa nu mai plece ca prostii , mai bine stati fratilor in clasa , si luati 3-uri decat sa vina directori , profesori , femei de serviciu , aurolaci,etc. ca sa va faca morala , ca VAIIIIIIIII CE ATI PUTUT SA FACETI ..[a !!! da !!! uitasem sa mentionez ca ni sa facut si morala ..asta e STITI VORBA AIA , CINE SE ARDE CU CIORBA ….SUFLA SI IN IAURT]
……

pt cei ce se stiu

[ e opera unei colege in care isi spune sentimentele dupa ziua de astazi ]

