Am facut aici o colectie de momente penibile luate dupa un forum pe care activez.

[x]

“cand eram mica la tara la bunici am cazut pe jumatate in buda…adica am ramas intepenita acolo, de la piept in jos, cu mainile in afara si urland cat ma tineau plamanii . na, acu’ radeti. mai vreti? mai am… naughty.gif

[x]

“Am facut “partz” cand mi-am ridicat prietena in brate… sleep.gif

[x]

“Ieri.

Am mers sa ma intalnesc cu Mihaela, asa cum am stabilit langa Artima. Era ora 16.00 si mergeam relaxat pe strada. Dintr-o data un tip s-a postat inaintea mea , m-a cuprins in brate si m-a pupat pe obrazul stang. Dupa care, individul ( ca altcumva nu pot sa-i zic ) s-a uitat la mine si a exclamat : “Ptiu, bata-te cucu… nu esti tu!” Eu in sinea mea ” Normal ca-s eu buey tata, cine palaria mea sa fiu?”
Si dupa asta a plecat dand din cap a nemultumire.”

[x]

“alta dupa faza cu buda. mergeam( de fapt alegram pe la unirea, la hanul lui manuc, dupa 385, si la un moment dat am auzit pe cineva strigandu-ma din spate…in alergare am intors capul sa vad ce si cum, si am nimerit intr-un cos de gunoi….

aceeasi faza repetata si cu o cabina telefonica de pe b-dul unirii, intr-o zi prin clasa a 8, cand ieseam de la scoala si mergeam morcovita, cu privirea in pamant , si urmatoarea miscare a fost sa ma trezesc cu fata de un geam…

tot cu izbit lucruri, veneam din parc cu fostul si era intuneric, si la o cabina telefonica era usa aia de sticla deschisa, si iar am dat cu capu-n geam…”

[x]

“hmmm…eu la banchetul de sfârşit de liceu, lumea la costum, rochie, care mai de care mai tare-n îmbrăcăminte, m-a pus d-zo să desfac eu primul sticla de suc, şi ia ghici: a ţâşnit sucul pe rochia prietenei mele. am crezut că mă bag în pământ de ruşine! noroc că era sprite, deci aproape incolor, căci rochia era violet deschis”

[x]

” La banchetul de sfarsit de liceu, la spartul chefului (era 6 dimineata), alergam cu prietenul meu prin parc pe niste scari, asa ca in filme (in fazele cu incetinitorul), iar cand simteam ca suntem printre nori ma trezesc cu un genunchi de-al lui in mandibula ca a trebuit sa stau in casa o saptamana de vanata ce eram si ma hraneam doar cu supa (cu paiul).”

[x]

“Intr-o vara la o terasa, am varsat o sticla de bere in poala unei domnisoare. Partea mai naspa a fost ca trebuia sa parcurga o distanta destul de mare pana acasa si cine nu a vazut faza putea sa jure ca tipa a facut pe ea (atat de bine am nimerit-o).”

[x]

“cand eram mai mica(vreo 4- 5 ani)…eram cu mama intr-un autobuz si ma duceam la ea la servici cand am vazut un nene care semana destul de mult cu seful mamei si eu, am inceput sa tip la el ca de ce o tine pe mama asa mult la servci, ca eu si cu frate-miu o vedem doar seara, ca are prea mult de lucru si nu mai are timp de noi, etc…l-am facut cu ou si cu otet…si tipam tar, se uita tot autobuzul la mine, mama era rosie la fata…era un circ…pana la urma mi-a dat mama una peste gura si mi-a spus ca nu e seful ei…acum nu stiu pentru cine a fost mai penibila…pentru mine sau pentru mama”

[x]

“O faza tare am patit la mare. O tipa BETON incepe sa urle: buna ce mare ai crescut de cind nu te-am vazut. Eu am ramas perplex cind tot venea spre mine si si …… tipa trece in viteza si ia in brate un pusti.

Am ramas masca! Eram atit de ofticat!!!”

[x]

“In liceu, mergeam io frumusel pe alee, cand la un moment dat calc pe o gura de canal, moment in care capacul s-a rotit, iar eu am intrat cu tot piciorul drept in gura de canal cursing.gif ……. asta da sens expresiei “cu un picior in groapa” happy.gif ……. aaaaaaaaa si mai m-a vazut si jumate din liceu death.gif

[x]

“cand m-a alergat un caine si fugeam ca nebunu cu colegii..toti se uitau la noi..si ia ghici.. cainele era un pechinez. smile.gif) ”

[x]

“eu mergeam odată cu doi tovarăşi pe o alee, iarna, la o petrecere de crăciun. şi unul din ei, tot vroia să îi dau sticla de vin, că el n-o scapă că n-are mănuşi. nu i-am dat-o. şi bine am făcut că peste vreo 50 m mergem noi aşa aliniaţi pe mijlocul străzii şi numa îl auzim p-ăsta “ai de p–a mea!”. ne uităm în dreapta, ăsta pe nicăieri. mai precis era pe jos, cu piciorul într-un canal. n-a căzut nici el de tot. se pare că era gheaţă deasupra canalului şi ăsta a ignorat-o, crezând că e o băltuţă. sub stratul subţire de gheaţă era un canal. bine că nu i-am dat vinul tongue.gif
şi am mai auzit de unul care a călcat pe un capac de canal desprins, a intrat cu ambele picioare în canal, şi a prins capacul (vertical) între picioare. rezultat: amputat una bucată ou w00t.gif

[x]

” una din ele, prin clasa a 6-7a primeam biletele de la fete naughty.gif. de obicei nu le raspundeam, insa odata am trimis inapoi altei fete (le confundasem, aveau acelasi nume). Nu va mai spun cum m-am simtit cand am aflat ca am gresit destinatia biggrin.gif

[x]

“Acum cativa ani abuream la o tipa beton. Intr-o seara vorbeam la telefon, ea era plecata din localitate, si am chemat-o la mine la cina atunci cand va reveni. Tipa accepta, eu bucuros ca sunt aproape sa marchez la bucatzica asta vreau sa ma laud unui prieten, dau sa ii scriu mesaj, il trimit…. si imi dau seama ca l-am trimis chiar tipei in cauza laugh.gif . Partea buna e ca tipa nu s-a suparat de loc, si totul a continuat conform asteptarilor cool.gif

[x]

“odata jucam nemtica (jocul ala in care se da la poarta din vole)… undeva intr-un lateral destul de departe totusi de poarta era o gura de canal fara capac… noi o stiam ca jucam mereu acolo…. dar absorbit de joc…am primit o pasa….si cand ma deplasama spre spate…deodata nu mai eram…. cel putin asa imi ziceau si colegii de joaca…bai…ai disparut brusc….am cazut cu totul… a fost haios…mai ales ca u am patit nimic…

tot intr-o canalizare am cazut si altadata…eram cu ai mei…venem spre casa…maicamea a vazut canalizarea si m-a impins…dar eu…am revenit langa ea…..si iar am cazut…dar de data asta m-am prins cu mainele de margine…

si inca una tare…. veneam de la liceu…si alergam dupa tramvai…. in fine m-a vazut…si ma asteptat…si cum ajung la usa din spate…urc din fuga dar ma impiedic de ultima treapta…si m-am intins cat eram de lung pe burta sub scune… a fost un haz…. totusi iar am avut noroc si nu am patit nimic….”

[x]

“un coleg de-al meu din gimnaziu a fugit odată aşa după tramvai, de fapt s-a suit liniştit şi a scos capul pe uşă să strige după alţi colegi, rămaşi în urmă, să vină odată că se închid uşile. vatmanul a luat-o drept comandă şi i-a închis uşile prinzându-i gâtul (neintenţionat binenţeles…). erau tramvaiele alea vechi, la care se trântesc uşile (cred că prin Bucureşti mai aveţi din alea). ăsta săracul s-a dus o staţie cu gâtul prins în uşă, cu capul afară. noroc că era doar vreo 500m între staţii biggrin.gif

[x]

“Am fost odata cu niste prieteni la un restaurant pe la km 36 pe autostrada buc-pitesti . Am mancat , am baut … a sosit timpul sa plecam la disco , ne-am ridicat frumos , urma nota de plata .. chelnerita era in spatele meu, eu nestiind asta zic : ma ii las 10 mii ,ii ajunge ! ( si noi eram vreo 8 – da na’ – lipsa de bani biggrin.gif ) ; la care chelneritza din spatele meu : ms ! .. biggrin.gif cand am vazut-o sa innebunesc”

[x]

“pe la 14 ani, am cunoscut un profesionist al innotului la Dunare, si s-a oferit sa ma invete sa inot, isi tinea mana pe abdomenul meu…da mai putin, ca dupa aia mana lui aluneca altundeva, inauntru… am scapat de el cat de repede am putut”

[x]

“cel mai prost ma simt cand ii aud pe astia vorbind de fotbal si eu habar n-am … o faza penibila a fost cand jucam si eu fotbal(dupa parerea mea, jucam) si a sutat unu la poarta si eu am bagat capu, desi eram portar si a mai sutat o data si eu tot cu capu…astia se cacaau pe ei de ras…si io imi mangaiam capu ca a dat mingea invartit si mi-a “smuls” parul…”

[x]

“eram in excursie la ceahlau si aveam de urcat mult…si eram rupt de oboseala si fiind si cel mai mic..i-am dat profei de romana sa imi care bagajele(ea avea 60 de ani biggrin.gif )…pe urma radeau toti de mine..da macar eu ma uitam la ei cum isi carau bagajele si eu zburdam pe acolo smile.gif

[x]

“m-am basit cand ma “bateam” cu taica-miu…in fata intregului neam w00t.gif

[x]

“am uitat sa zic ca am ramas fara pantaloni la proba la sport….”

