Alta colectie de intamplari penibila dar funny (reale)

In cls aVII-a eram intr’un taxi si soferu meserias o scurta’se printre niste blocuri.. si la un moment dat intr’un gang prin care nu era loc decat ptr o masina (exact cat o masina) era una cu un copil mic in brate si aia in mijocu gangului mergea agale inspre noi… si eu intrigat la maxim zic soferului “uite’o si pe muis*a asta cum merge… in ciuda pu#ii” si omu opreste taxiu … deschide gemu … asta vine la el la geam… si ii zice “cand termini diseara… sa vii mai repede acasa ca ii e lu’ asta mic rau si cred ca trebuie sa mergem la spital cu el” sa’mi cada fata… cat “noroc” sa ai sa fie tocmai nevasta’sa soferului deadtongue.gif

[x]

Pe la sfarsitul clasei a IX-a am fost intr-o excursie cu diriginta si restul clasei, am mers cu autocarul si la un moment dat ne-am oprit sa mergem la baie, cand ne-am intors am vazut o fata urata ca dracu` si radeam cu un coleg de ea, diriginta fiind chiar in spatele nostru, am facut misto urat de tot si radeam cu gura pan’ la urechi… cand ne-am suit in autocar a venit diriginta cu fata aia de mana si mi-a spus: “Kantore, ti-o prezint pe fiica mea Ramona, nu-i asa ca e duolce foc?”. Am incremenit pe scaun si tot drumul nu am mai vorbit neintrebat….

[x]

Eram la sala, ma chinuiam la un aparat oarecare. Cateva aparate mai incolo era o blonda buna, tip papusa barbie, bestiala tipa. La aparatul la care faceam eu mai era un tip si lucram in paralel. La un moment dat nemaiputand suporta sa tac in legatura cu tipa asta ii zic astuia:
– Uite-o si pe tipa aia, cat de buna poate sa fie, papusa, facuta in ciuda p***, alea-alea (si inca vreo 2 chestii de care nu sunt mandru)…. O stii?
– Da, e sor-mea.
In secunda aia am dat drumului aparatului si m-am pregatit de o bataie serioasa. Noroc cu tipul ala ca era de treaba. Ca fapt divers, si acum regret ca nu i-am cerut nr. de tel al fetei.

[x]

aratam ca naiba ….timp de o saptamana pur si simplu mi-a fost lene sa ma rad naughty.gif , mi-am luat cea mai veche geaca pe care am gasit-o si am plecat la cumparaturi ;
intr-un magazin am avut insa ghinionul sa trec pe langa una care dupa 5 secunde tipa ca din gura de sarpe ca i-am furat telefonul
…normal ca l-a gasit in poseta …dupa care arunca zambete inocente in directia mea
imediat ce am ajuns acasa m-am ras biggrin.gif

[x]

…eram licean, si , nu stiu cum, intr-o dimineata, din graba , am plecat la ore cu “pravalia descheiata”, frumos, prin oras, si am iesit si la tabla …. naughty.gif w00t.gif ….mi-am dat seama tirziu … in pauza mare …nici un coleg nu a suflat un cuvintel de atentionare … mad.gif

[x]

acum de Paste, primesc un mesaj SMS fain cu urari, Sarbattori fericite.. etc, si la urma era semnat Familia Popescu. Eram in criza de inspiratie asa ca am dat forward la acelasi mesaj catre unii prieteni la care vroiam sa le dau SMS. Numai ca am uitat sa sterg de la urma “Familia Popescu” (bineinteles ca eu am alt nume de familie). Faza mai tare e ca i-am dat acelasi mesaj si la prietenul care imi daduse acest mesaj. Bineinteles ca am inchis telefonul vreo 3 zile coolspeak.gif

[x]

acus cativa ani era o fata la scoala de care imi placea. si ea a vazut ca o sec din priviri si a intrat in discutie cu mine. si am intrebat-o cati ani are. mi-a zis ca are 17 ani. la care eu:

auzi, tu anul trecut nu cumva ai avut 16 ani? wave.gif

fara sa imi dau seama ce zic…

[x]

acum cateva saptamani, la scoala:
ma trezesc eu dimineata, destul de tarziu (mai erau 5minute pana la inceperea orelor, si eu stau cam la 5km de scoala), ma imbrac repede si ma urc in masina si plec..
la scoala, la a treia ora, ma scoate la tabla; si incepe sa rada toata clasa: luasem tricoul invers, cu fata la spate biggrin.gif

sau, tot la scoala, mai demult cand dirigintele (mosneag sever) era in clasa; eu intarzii vreo 10 minute la ora, intru in clasa, zic buna ziua la profesor si dau sa ma duc la banca.. cand in banca era dirigu.. nu va zic ce fata am facut si ce castana am luat in cap, ca aveam cucui o saptamana biggrin.gif

[x]

Eram in metrou cind se suie un tip super si, in 5 secunde, incepe sa se uite la mine insistent, mai zimbeste, mai intoarce capul… Mergem 6 statii, tipul cu ochii pe mine, cobor plina de speranta, el fuguta dupa mine prin aglomeratie, ma ajunge finalmente pe scara rulanta, imbrinceste vreo citiva ca sa se urce pe aceeasi treapta cu mine – vad eu cu coada ochiului- si-mi zice privindu-ma gales ” Ai o viespe pe bluza, am vazut-o de cum m-am urcat in metro, dar nu ti-am spus, ca daca te speriai si te agitai zbura si poate intepa pe cineva”. mad2.gif

[x]

m-a carat o fosta gagica la munte….cu ea, maica-sa si niste colege de-ale mumei padurii…nu stiu ce mama dracu’ delegatie. cum s-a facut, cum nu s-a facut, s-a invartit fata de-o camera doar pentru noi doi, ca doar maica-sa o stia de tipa cuminte, virgina etc si nu-si facea probleme.

ca nu era nici una, nici alta, nu-i paguba…da’ am coborat la masa, toata haita la aceeasi masa mare (haleala la hotel cu un fel de bonuri valorice)….la masa, ma ridic eu sa-mi scot pachetu’ de tigari din buzunarul blugilor, il scot si-l arunc pe masa degajat…si cand colo, nu era pachetul de tigari, ci pachetu’ de prezervative gol, cu un prezervativ proaspat folosit, care s-a intins pe masa. smf in dintii lui, ca tot cartonat era…si smf in dintii lui de hotel, ca era asa curata camera incat am zis ca nu-l las acolo, il iau sa-l arunc la un cos de gunoi…si din camera pana la sala de mese n-am gasit nici unul.

ce s-o mai lungesc, n-a mai durat “relatia” mult dupa si i-am stricat si bunatate de reputatie ce-avea cu faza aia. tough luck.

[x]

eu … nu prea frecventez scoala ca…invat dimineata si imaginati-va! si avand atatea absente m am dus in ultima zi de scoala din primul semestru sa incerc sa mi inchei si eu cateva medii…prima oara m am gandit sa mi inchei la informatica(ora pe la care nu am fost niciodata pe sem 1 si ni se schimbase si profa)…ma duc in cabinetu` de info …incep sa mi iau chipul de ingeras , ii explic profesoarei ca am avut foarte multe probleme , am fost plecata bla bla bla…dupa vreo 15 min (timp in care o convinsesem sa mi incheie media) imi zice: ok numele …sa nu mai lipsesti atat etc…ii spun numele,clasa…si am avut uimitoarea surpriza de a-mi spune ca nu preda la clasa mea…..Jalnic…