Si ultima colectie de intamplari penibile (repet, sunt culese si nu sunt traite de mine):

Prin toamna lui 2005 imi trimite prietena un SMS, care se incheia cu un “Te pup dulce”. Pana aici nimic neobisnuit, doar ca pentru ea era mai usor sa tasteze numarul decat sa-l caute in agenda si asa a si facut. Intamplarea (ciudata coincidenta) face ca ultima cifra sa o greseasca, sa puna 4 in loc de 1, si eu sa nu primesc mesajul. Eh, asta e, dar mai ciudat a fost ca mesajul a fost primit de un doctor din Iasi (ea fiind studenta la UMF), cu acelasi prenume ca si al meu, care a fost amuzat de faza si nu l-a sters. Problema era ca nevasta-sa il cam verifica la mesaje si a gasit mesajul, va dati seama ce a crezut nebuna. w00t.gif ii da telefon prietenei mele, ea ii explica ce si cum, si-i spune ca nr de tel difera printr-o cifra . Alta coincidenta fu ca eu nu mai aveam baterie la telefon si apelurile erau redirectate catre telefonul prietenei…. huh.gif asa ca incercand nevasta doctorului ( doctor in pshihologie la randul ei ) sa ma sune pe mine, reuseste sa-mi sune iarasi prietena. Urmarea: o criza de nervi, si multe telefoane de la doctorul respectiv catre fata mea sa o sune pe “nebuna lui” ca vrea sa-l paraseasca madanimated.gif Dar cine putea sa o mai sune pe aia, ca de-acum avea telefonul inchis ewpu.gif .
Intr-un final ajung si eu de la munca si gasesc o prietena furioasa si inciudata, si disperata sa vorbeasca cu aia, tot ce am putut sa fac a fost sa-i las tipei un mesaj pe mesagerie, cat de calm am putut eu , desi ma pufnea rasul de situatia creata. Nu am mai auzit nimic de la ei …. who knows

[x]

E mai mult funny pentru varsta respectiva, insa e si penibil pe de-o parte. Aveam vre-o 3-4 ani cred, eram la tara la bunici, era cald, vara, umblam in cucu gol prin ograda. Na, ca orice sateni si bunicii aveau animale, ganini, rate, gaste, caini, pisici and CO. Si cum umblam eu prin curte, vad un grup de vre-o 5-6 rate, si ma duc in spre ele cu gandul sa ma joc cu inaripatele. Avand nici macar juma’ de metru e clar ca nu s-au speriat de mine, mai mult m-am speriat eu de ele. Ghici de ce au inceput sa ma muste/ciupeasca? coolspeak.gif rolleyes.gif Tin minte ca am inceput sa plang atunci, din cauza spiereturii happy.gif

[x]

Ajuns azi de la scoala, acum vre-o 20 minute, ma duc direct in baie sa ma usurez. Dupa ce mi-am facut treaba m-am incheiat doar la nasturul de sus al blugului, am zis ca ma spal pe maini si ma duc in dormitor sa ma schimb in hainele de casa… Ajung in dormitor, strang eu de prin dormitor toate panaramele aruncate aiurea, si ma gandesc sa ma duc pana la magazinu’ de dupa colt sa-mi iau ceva de mancare. Ma duc, ma intorc inapoi, si am zis ca daca tot sunt imbracat sa ma duc sa-mi cumpar si o cutie de ceai verde (ca mi se terminase dimineata) si o revista (Men’s Healt), revista care trebuia sa o cumpar de la 1 statie tramvai distanta. Bon. Am mers pe jos o statie de tramvai, am luat si revina si ceaiul, ma intorc inapoi tot pe jos, ajung acasa, ma asez la PC si cand ma uit in jos, ce sa vad? Prohabul care a fost uitat deschis! Deci m-am plimbat tot cartierul cu prohabul deschis. death.gif cursing.gif Grrrrrrr Totusi nu am vazut pe nimeni sa se uite ciudat la mine sau sa rada/zambeasca cool.gif

[x]

Azi ma intalnesc azi cu X pe culoar. Ne salutam, bla bla bla. Dupa 2 sec X se intoarce, ma striga si-mi zice sa-i dau cutare document. Am vrut sa-i arat semnul de ok cu mana stanga dar pt ca aveam un pix in mana si degetul mic si inelarul erau ocupate cu tinerea respectivului pix, a iesit alt semn w00t.gif De abia dupa cateva minute mi-am dat seama de ce se uita X urat la mine.

[x]

In clasa a XII-a, la ora de dirigentie se lasa cu baute.
Cum nu aveam antrenament am amestecat bauturile si m-am facut lemn, m-am incapatanat prosteste sa raman la urmatoarea ora (sport) in loc sa chiulesc si sa ma duc acasa…

Imi aduc aminte ca eram in sala de sport exact in grupul de fete cand am simtit ca “vine” puke.gif …am dus o mana la gura, am dus-o si pe a doua si a iesit totul printre degete cu o super presiune de am stropit cateva fete si o lada din aia pt sarituri…
Astea super scarbite urlau din toti plamanii…
Nu mai stiu cum am plecat spre casa, cert este ca s-a taiat filmul pana acasa si imi amintesc doar un amanunt…
M-am intalnit cu o prietena care m-a facut albie de porci ca ma stia baiat serios (nu stiu ce i-am zis sau am facut – nu a vrut sa spuna)…

A doua zi la scoala eram cu capul in pamant de rusine dar am aflat cea mai tare faza…
Tocilarul clasei pt un 10 la sport sa strans mizeria cu o carpa si cu o galeata de apa…yak

[x]

Acum cativa ani imi sarbatorisem ziua de nastere undeva intr-un local al unor cunoscuti , imi carasem si compul pentru muzica si ce mai luasem …in fine.Am mancat, am baut, am baut si am baut si spre dimineata s-a rupt firul.Pe la 9 m-au trezit prietenii sa ma duca acasa ca evident nu eram in stare.Ma urca baietii frumos pana la etajul 4 cu comp,cadouri si ce mai aveam si ma lasa la usa …..Acum eram cat de cat treaz pentru ca stiu exact ce am facut.Am incercat sa deschid usa…incuiata….am luat cheile..nu am reusit sa descui usa..de tinut pe picioare nu puteam prea bine….incerc sa sun la usa…poate poate raspund ai mei…nu am reusit(avea ceva probleme si soneria).Am zis sa fac pauza 2 minute sa imi mai revin si sa incerc iar.Ma asez in pozitia pe vine si….si adorm 2 ore in fata usii pe pres in pozitia asta.Nu stiu daca m-a vazut vreun vecin si daca m-a vazut sa ii fie rusine ca nu m-a trezit.Dupa doua ore dau trezirea , ma ridic cu greu pentru ca statusem atata intr-o pozitie ciudata si reusesc sa sun la usa…deschide mama , bag toate alea in casa…ma intreaba ce vreau sa mananc….minte de om beat….oua in tigaie…imi iau ceva injuraturi ma pun la somn si ma trezesc seara la 9….mama iar…ce mananc ca am dormit toata ziua….ce puteam sa zic…oua in tigaie….*$)@_($*@_($@(

[x]

Ma duc cu ai mei parinti in vizita la niste rude de nu stiu ce grad….un cuplu relativ tanar si de gasca.
La un moment dat, cand ne-au servit aperitivele, gazda-sotul este trimis la frigider de catre sotie, sa aduca tuica…O aduce omul, foarte rezervat dealtfel(doar in prima ora, ca ne vedea pentru prima oara), si sobru, toarna in pahare, care raman pe masa vreo 5 minute, pana ne-am asezat la masa. Se ciocneste – noroc, sa traiti etc, si dupa ce degusta sotia, se adreseaza sotului: Draga, ti-am zis sa aduci tuica, nu borsul!!

[x]

cred ca eram printr-a 7-a si m-a mancat in c.u.r sa arunc o petarda intr-o buda plina cu rahat si am ramas sa vad si relzultatu. Mare greseala, m-am facut de kkt si la propriu si la figurat.

